مدیریت امور اداری و پشتیبانی

 

 

 

مدیر امور اداری و پشتیبانی: آقای مهندس حسن بابویی

 

شرح وظایف

 تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت­ های اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه

اجرای سیاست ‌ها و خط مشی ‌های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی، رفاهی و پشتیبانی

تهیه و تنظیم آیین‌نامه ‌ها، بخشنامه‌ ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید

مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری

برنامه‌ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیرهیات علمی با همکاری مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه

پیش‌بینی ترفیع و تغییر رتبه و پایه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط

انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط

ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه

نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف

تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور

برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه

نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم

همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه

همکاری با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره­وری دانشگاه در امر طبقه‌بندی مشاغل کارکنان

تشخیص و تعیین رسته و رشته‌های شغلی پست‌های سازمانی با توجه به طرحهای طبقه‌بندی مشاغل با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه

نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیات علمی و غیرهیات علمی)

مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم

انجام کلیه امور انبارداری دانشگاه

رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم

نظارت بر امر ارزشیابی کارکنان

همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تاسیسات

انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمان‌ها و تاسیسات موجود با هماهنگی گروه امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی

شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان

انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق